כנס קוצר ראייה הבינלאומי 2013

אוגוסט 22nd, 2013 | No Comments

סיכום הרצאת מבוא של הכנס הבינלאומי בקוצר ראייה (מיופיה) קליפורניה מאת ד"ר ניר ארדינסט ופרופ' יאיר מורד

רשמים מכנס בינלאומי שנערך באוגוסט 2013 נערך הכנס ה 14 בקוצר ראייה (מיופיה) בעיר אסילומר אשר נמצאת בצפון קליפורניה ארה"ב. הכנס נערך בין ה 19 לאוגוסט עד 22 לאוגוסט ומשך הכנס היה 3 ימים (בפועל יומיים וחצי).
הכנס נפתח בהרצאה ראשית של פרופ' זוהו מסין. פרופ' זוהו מסין הינו רופא בכיר ומנהל המחלקה לפזילה בבית החולים האוניברסיטאי בשנחאי. פרופ' זוהו סקר את הפעילות המחקרית של שליטה בקוצר ראייה או מניעת התקדמות מספר המשקפיים בסין ב15 שנים האחרונות. פרופ' זוהו בסין סקר מחקרים אודות ההשפעה של אור מונוכרומטי (אור בעל אורך גל אחיד, צבע יחיד) אשר מסתיימים כרגע בסין. המחקרים בדקו את ההשפעה על היעילות והבטיחות של ההשפעה אודות עצירת המספר המרשם במשקפיים. מחקרים בחיות בתחום זה נערכו גם בקופים ובחזירים. מחקרים נוספים בחזירים הראו כי חשיפה של חזירים לתאורה פליקר (מהבהבת) בתדר של 0.5 הרץ (חצי הרץ) פיתחה קוצר ראייה בהשוואה לתדר גובה יותר של הבהוב תאורה. בתחום עצירת קוצר הראייה או מניעת התקדמות קוצר ראייה פרופ' זוהו סיכם כי חשיפה לאורכי גל ארוכים (למשל אורכי גל המספקים צבעים אדומים) גורמים להופעת קוצר ראייה בשכיחות גבוהה יותר מאשר חשיפה לאורכי גל קצרים למשל אורכי גל המספקים צבעים כחולים). מחקרים חדשים נגעו בהשפעת הטשטוש הפריפרי (היקפי) ברשתית על גדילת העין. עדשות משקפיים למניעת טשטוש היקפי נחקרים כעת. מחקרים נוספים בדקו את השפעת גודל האישון אודות גדילת של אורך העין (גדילה אקסיאלית).

המידע באתר אינו אמור להחליף ביקור או ייעוץ אצל איש המקצוע או הרופא, ייעוץ רופאי כרוך בביקור פורמלי והליך בדיקה אצל איש המקצוע . המידע נועד לשפר את ההבנה והידע בתחום קוצר ראייה. הטיפולים וההליכים המתוארים באתר אינם מהווים המלצות לטיפול רפואי או להליך רפואי וכל מטרתם לספק מידע, תיאור והסברים אודות טיפולים והליכים מקובלים בתחום קוצר ראייה.
האתר מוגן בזכויות יוצרים, אין להעתיק ו/או לצטט ו/או להקריא מהאתר בכל צורה שהיא לרבות צילום, סריקה, הקרנה ואמצעים אלקטרוניים שונים ללא אישור בכתב מד"ר ניר ארדינסט ופרופ' יאיר מורד. הפרה של הנ"ל תגרור נקיטת צעדים משפטיים על הפרת הזכויות. האתר מוגן בזכויות יוצרים – כל הזכיות שמורות©

השאר תגובה

תגיות

Cyclopentolate (ציקלופנטולט) Timolol Tropicamide (טרופיקאמיד) WSPOS: האיגוד העולמי לרפואת עיניים ילדים ופזילה אטרופין אמצעים לעצירת קוצר ראייה אסטיגמציה ביקור וייעוץ של הרופא גנטיקה וקוצר ראייה ד"ר ניר ארדינסט דרכים לעצירת קוצר ראייה האטה של קוצר הראייה האם לילד יהיה משקפיים המרכז לעצירת קוצר ראייה התפתחות חדות הראייה אצל ילדים חדות ראייה אצל ילדים טיפול באטרופין לעצירת המספר טיפול באטרופין לעצירת המספר במשקפיים טיפול תרופתי לעצירת המרשם מחקרים על ילדים וקוצר ראייה מיופיה מניעת קוצר ראייה נזקי שמש לעין סיבוכי קוצר ראייה סיבות לקוצר ראייה עדשות מגע עדשות מגע לעצירת קוצר ראייה עדשות משקפיים עצירת המספר במשקפיים עצירת מספר משקפיים עצירת קוצר ראייה עצירת קוצר ראייה משקפיים פירנזפין פירנזפין (Pirenzepine) פעילות בחוץ ומניעת קוצר ראייה פרופ' יאיר מורד פרופ' מורד ד"ר ארדינסט צור קשר צילנדר קוצר ראייה קוצר ראייה בילדים רוחק ראייה שינה באור או בחושך שכיחות קוצר ראייה תרופות

לוח מודעות